Kategorie

Newsletter

Regulamin

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.mebleoutlet24.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.mebleoutlet24.pl jest prowadzony przez firmę:

BEMONDI Sp. z o.o.
ul. Emilii Plater 28
00-688 Warszawa
NIP: 5223068612



3. Adres do korespondencji:

BEMONDI
al. Krakowska 38
05-090 Janki

4. Zakup w sklepie internetowym www.mebleoutlet24.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka, a następnie poprzez przycisk "Zamówienie", telefonicznie lub za pomocą wiadomości e-mail. Aby można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia nie jest konieczne zakładanie konta użytkownika. W przypadku założenia konta użytkownika można jednak dodatkowo obserwować status realizacji zamówienia.

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu, pod którymi będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

8. Zamówienie towaru oznacza złożenie oferty kupna przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

9. Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail lub brak numeru telefonu) nie będą rozpatrywane.

10. Firma zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.mebleoutlet24.pl są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).

12. Firma wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wprowadzić dane firmy wraz z numerem NIP.

13. Oprócz sprzedaży wysyłkowej istnieje możliwość osobistego odbioru towaru.

16. Koszt transportu dotyczy wysyłki na terenie Polski. W przypadku wysyłki zagranicznej proszę o kontakt w celu ustalenia możliwości ewentualnego dostarczenia oraz wyliczenia kosztów transportu.

17. Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać dokładny opis ujawnionych wad, dokładne oznaczenie sprzedającego produkt oraz dane nabywcy produktu. Do zgłoszenia reklamacyjnego musi zostać załączony oryginalny dowód sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego lub faktury, potwierdzający datę nabycia reklamowanego towaru oraz dane sprzedającego.

18. Sprzedawca poinformuje zgłaszającego o sposobie rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni od daty jego otrzymania.

19. W przypadku zgłaszania uszkodzenia produktu na odległość, do opisu zgłoszenia dołączyć należy zdjęcia (najlepiej e-mailem w wersji elektronicznej).

20. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące mechanicznych uszkodzeń elementów zgłaszać należy przed ich montażem. Po zamontowaniu uszkodzonych elementów reklamacje nie będą uwzględniane.

21. Reklamowane produkty dostarczane są do centrali firmy na koszt firmy BEMONDI wyłącznie w przypadku, w którym przesłanie wadliwych towarów wskazanych w zgłoszeniu reklamacyjnym nastąpiło po uzgodnieniu tej wysyłki z obsługą sklepu, a zgłoszenie reklamacyjne uznane zostało jako zasadne i powstałe z winy producenta. W przeciwnym razie kosztami transportu reklamowanych produktów zostanie obciążony zgłaszający.

22. O sposobie rozpatrzenia zasadnego zgłoszenia reklamacyjnego, tj. naprawie produktu, wymianie na nowy bądź zwrocie zapłaconej ceny, decyduje wg. swojego uznania sprzedawca oceniając rodzaj usterki.